Diumenge 08 de novembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Cardona replanteja la Fira de la Llenega incorporant el 'bosc de tardor' a la seva programació
Serà el proper diumenge 27 d’octubre. Enguany és la 31a edició.
Cardona replanteja la Fira de la Llenega incorporant el 'bosc de tardor' a la seva programació.

CARDONA / Redacció/Sergi Vàzquez   
11/10/2024 13:05
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments
L'Ajuntament de Calaf manté sense increments els impostos i les taxes
La tradicional Fira de la Llenega incorpora aquest any, en la seva 31a edició, un nou concepte: “Fira de la Llenega i el bosc de tardor”. Així, s’afegeix una varietat d’activitats relacionades amb la natura a banda del seu caràcter boletaire, com ara una ruta guiada en bicicleta, un taller de muntar cases per a ocells o un joc infantil. També es canvia de format l’espai gastronòmic, que comptarà amb una arrossada popular amb bolets. Prèviament a la Fira, dissabte 26 d’octubre es farà una visita de “Capvespre al Castell”, un especial tardor que comptarà amb una degustació de carquinyols i de Licor de Cardona. 

Programació d’activitats

La programació començarà el matí de diumenge, 27 d’octubre, amb una ruta guiada en bicicleta als voltants de la Vall Salina, a càrrec de Sílvia Rovira. L’horari és de 9:30 a 12:00 hores. La sortida està limitada a 20 persones i té un cost de 8€. Les inscripcions es poden fer a silviarovira@rutes.es

A la plaça del Mercat, a partir de les deu del matí, s’hi acollirà l’exposició micològica a càrrec de l’Agrupació Micològica Berguedana, dinamitzada per un biòleg i diverses parades de venda de bolets. En paral·lel, al Passeig de la Fira hi haurà un taller de muntar cases per a ocells a càrrec d’Aula Rural Can Tuta, limitat a 25 persones i que caldrà inscriure’s a info@aularuralcaltuta.com i al mateix espai.

Arrossada popular i tast de vins

A les 11:00 del matí, i fins al migdia, es farà un concurs boletaire infantil a la Plaça del Mercat, mentre que a la Fira de Dalt hi haurà un espai gastronòmic on s’hi farà una arrossada popular a càrrec del xef Genís Noguera, un tast de vins de proximitat i música en directe. Per l’arrossada i el tast de vins caldrà comprar tiquets al mateix espai.

Showcooking amb Jordi Llobet

El xef manresà Jordi Llobet oferirà, un any més, un showcooking a la Sala Polivalent del Centre Cívic. L’activitat tindrà lloc de 12:00 a 13:30 h. i està limitat a 40 persones. Cal comprar entrades a través del web entrades.cardonaturisme.cat. A les 12:30 h l’artista Montse Mujal interpretarà “Conta-contes de la Tieta Mon”, que es farà a la volta del Fondeví (Carrer Major). De cara a la tarda, al Teatre Els Catòlics, es celebrarà un concert a càrrec de l’Escola Municipal de Música – Musicant, sota el títol “Músiques de tot l’any”. A més, a nivell gastronòmic, durant tot el cap de setmana diversos productors i restauració local elaboraran un plat amb bolets exclusius per la ocasió en els seus establiments.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARDONA   BAGES   FIRA DE LA LLENEGA 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
Comença la renovació de l’enllumenat públic de Pineda de Bages
SÚRIA
Avís per al comerç del centre urbà sobre la 23a Fira Medieval d'Oficis
CARDONA
Els Pastorets de Cardona faran un gir radical amb un guió més dinàmic i canvi de teatre

ST. FRUITÓS
Felip Abadal, del Forn de Cabrianes de Sant Fruitós, reconegut com a millor artesà
ST. FRUITÓS
Es constitueix el Consell d’Infants de Sant Fruitós de Bages per al curs 2026-2027
BAGES
Jornada sobre comunicació i sostenibilitat turística
Espai Quico Mestres, tres mirades sobre la ciutat
38a edició de la Cursa de l'Alba amb sortida i arribada a Collbató
Una remuntada final de fe i orgull dona al CN Manresa la victòria a Saragossa
Empat amb regust amarg del Covisa Manresa al Pavelló Nou
El Kids&Us Manresa aconsegueix la primera a l'ACB en un partit d'infart
El Kapla al Museu amplia les activitats educatives i recupera la construcció cooperativa de la Mandala
Els Canals d’Urgell, protagonistes del «Calendari dels Pagesos» del 2027
Detenen un home per 16 robatoris amb força en establiments


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]