Divendres 23 de maig de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Concentració i Tall a la C-55 aquest dissabte dia 11 de gener
Malauradament, el passat 10 de desembre hi va haver un accident mortal a l’alçada del punt quilomètric 2,7, el veí d’Olesa de Montserrat, B.B.S va perdre la vida atropellat.
Concentració i Tall a la C-55 aquest dissabte dia 11 de gener.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez  
08/01/2025 13:36
El Tribunal no admet a tràmit el recurs Transversal pel projecte museogràfic del Museu del Barroc
El festival RITMIKS portarà 2.500 joves músics de tot Europa i un centenar de concerts a Manresa
L'Escola Agrària de Manresa obre preinscripcions als cicles formatius
L’Ajuntament adquireix dos edificis al centre històric
 És en memòria d’aquesta nova víctima, que convoquen aquest tall i per reconfortar als familiars i amics, posar de manifest que en aquest punt la densitat de trànsit supera els 30.000 vehicles diaris, a partir d’una densitat de 20.000 vehicles el desdoblament és inevitable, si la via hagués estat desdoblada aquest accident no hagués estat possible.

Desdoblar la C-55 en el seu tram sud (Abrera-Manresa), no és un acudit dels convocants del tall, sinó la resposta a l’alta sinistralitat, a la gravetat dels accidents, i la continua congestió de la via, resoldre la ratera que suposa el migrat disseny de la via, que també segresta el progrés econòmic i social de les comarques centrals.

Les autoritats de Catalunya  tenen deixats a la mà de Déu, pel que fa a inversions en infraestructures viàries, i restem condemnats a l’ostracisme des del restabliment de la Generalitat de Catalunya. La densitat de trànsit de la C-55 va dels més de 45.000 vehicles diaris a la ronda de Manresa fins a Castellgalí, als més de 33.000 vehicles diaris entre Castellbell i Monistrol de Montserrat, passant per més de 25.000 vehicles en els trams de menor densitat. (Segons les dades del Departament de Territori).

Si ho comparem amb les directives de la Unió Europea que recomanen el desdoblament urgent en el cas de superar densitats de trànsit de 15.000/20.000 vehicles diaris, queda palesa la incompetència i la manca d’empatia amb les víctimes de la C-55, i amb el progrés de les comarques central de Catalunya, per part dels distints governs que han passat pel Departament de Territori.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: C-55   CONCENTRACIÓ  
També et pot interessar:
ACTUALITAT
El Govern destina 23 MEUR a la transformació de la C-55 entre Manresa i Súria
ACTUALITAT
Mor un home de 74 anys atropellat per un cotxe a la C-55
BAGES
El Consell Comarcal del Bages valora positivament les inversions anunciades al tram sud de la C-55

POLÍTICA
ERC Bages celebra les inversions destinades per a la millora de la C-55
POLÍTICA
El PSC demana el desdoblament de la C-55 i C-16
SOCIETAT
Els Mossos d’Esquadra dissolen una concentració d’un miler de vehicles
Èxit de la segona edició de la jornada InnoBages del Consell Comarcal
Tota l'emoció del final de lliga i l'inici dels playoff en directe a Esport Central
El parc del carrer de la Comtessa Ermessenda
El Tribunal no admet a tràmit el recurs Transversal pel projecte museogràfic del Museu del Barroc
El festival RITMIKS portarà 2.500 joves músics de tot Europa i un centenar de concerts a Manresa
L'Escola Agrària de Manresa obre preinscripcions als cicles formatius
L’Ajuntament adquireix dos edificis al centre històric
El BAXI Manresa visita Andorra amb ganes de demostrar competitivitat


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]