Dijous 26 de març de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Arriba el Carnaval de Cardona
La festa començarà dissabte 22 de febrer amb el Carnaval Jove i acabarà el 2 de març amb el Carnaval Infantil i el Carnaval de la Gent Gran.
Arriba el Carnaval de Cardona.

CARDONA / Redacció/Sergi Vàzquez  
10/02/2025 14:33
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
El Carnaval de Cardona, que organitza l’Ajuntament de Cardona, l’entitat Cardona Jove i la Comissió de Carnaval, presenta una proposta cultural i festiva variada per a tots els públics, entre els dies 22 de febrer i 2 de març. Així, els actes arrencaran dissabte 22 de febrer. La festa s'iniciarà ja a les 18:45 de la tarda amb l'anomenada 'Cursa', que estarà amenitzada per la batucada cardonina Batukagasals. El recorregut s’iniciarà des dels 100 Pisos i passarà per la Carretera del Miracle, el Portalet, Carrer de la Fira i fins arribar finalment a la Plaça Santa Eulàlia.

Després de la 'Cursa', que arribarà a la plaça Santa Eulàlia sobre les vuit del vespre, s’hi farà el ‘sermó del rei Carnestoltes’ i la ‘baixada del bou’ seguit d’una botifarrada a càrrec de la Penya Capote, amb música d’un DJ i altres sorpreses. El pavelló municipal serà l’escenari de la nit de Carnaval Jove, on l’entitat Cardona Jove hi organitza un sopar (les entrades i informació completa la podreu consultar al perfil d’Instagram de l’entitat). Posteriorment, el solsoní Marc Anglarill obrirà la nit de concerts a les 23:00 h, seguit del grup de versions Band The Cool i DJ Arzzet.

L’entrada té un preu de 5 euros i es pot adquirir online al web de Cardona Turisme. També es podrà comprar físicament el mateix dia 22 de febrer, una hora abans de l’inici dels concerts. Els menors de 16 anys podran accedir amb l’autorització omplerta i signada, que trobareu adjunta en aquesta notícia. Durant tota la nit hi haurà habilitat, dins el pavelló, un Punt Lila per conscienciar i atendre qualsevol cas de violència de gènere. 

Més Carnaval

Després de l'arrencada amb el Carnaval Jove, els actes continuaran amb el dijous llarder, el 27 de febrer, a les set de la tarda, amb una cercavila a càrrec de la Banda de Música de Cardona i posterior botifarrada popular, a la Fira de Dalt, a càrrec dels Geganters de Cardona. L’endemà, divendres 28 de febrer, serà el torn de les escoles. A partir de les 10 del matí es farà una rua pels carrers de la vila, amb el grup Zebrass i la Banda de Música de Cardona, que acabarà a la Plaça de la Fira amb l’actuació d’un grup d’animació infantil a les 11:15 hores.

Finalment, les activitats del Carnaval a la vila clouran diumenge 2 de març. Al matí, al passeig de la Fira, amb el Carnaval Infantil, on a les dotze del migdia s’hi farà un espectacle d’animació infantil i tot seguit un vermut per a tots els assistents. De cara a la tarda del dia 2 de març, al Casal Cívic, s’hi farà el Carnaval de la Gent Gran, amb un concert-ball a les 17:30 h.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CARNAVAL   CARDONA   BAGES 
També et pot interessar:
ST. FRUITÓS
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
ST. FRUITÓS
L’ultrafondista Núria Picas oferirà la conferència motivacional “Ara o Mai”
ST. FRUITÓS
La ciutadania decideix el nom als parcs de Pineda de Bages

ST. FRUITÓS
Sant Fruitós de Bages mostra els lligams amb Sucre (Bolívia) amb una exposició fotogràfica
BAGES
Ordenança per regular l’ús dels patinets elèctrics
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament de Sant Fruitós de Bages impulsa una nova formació de ràdio
Una cotorra a un arbre
Els Tirallongues donen el tret de sortida a la temporada a Manresa amb la Diada de Rams
Marc Canturri, nou president de la Demarcació Catalunya Central del Col·legi de Periodistes
Montserrat Pedreira consolida el seu lideratge internacional
Althaia i la Fundació Puigvert signen un acord
Solsona Experience oferirà visites a la Torre de Peracamps
L’Institut Gerbert d’Aurillac celebra el seu 25è aniversari
Les màquines treballant al Guimerà, deixen un carrer amb obres


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]