Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

La Mútua General de Catalunya dona suport a la Fundació Impulsa
Ho fa a través de la seva campanya solidària "1origami, 1 euro".
La Mútua General de Catalunya dona suport a la Fundació Impulsa.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez  
23/02/2025 15:43
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
La Mútua General de Catalunya ha fet una donació de 13.700 euros a la Fundació Impulsa, en el marc de la seva campanya solidària "1 origami, 1 euro", que aquest any ha assolit una participació rècord. Aquests fons permetran que més joves en situació de vulnerabilitat puguin accedir a la Beca Impulsa i, per tant, accedir a la Formació Professional i preparar el seu futur laboral.

En aquesta dotzena edició, hi han participat més de 53.000 infants i joves de tot Catalunya, aconseguint plegar 230.000 origamis, provinents de 182 escoles i associacions de Catalunya. Una acció que s'ha transformat en 50.000 euros en donatius destinats a diferents entitats socials: unes que promouen la investigació mèdica i d'altres, com la Fundació Impulsa, que treballa per promoure la igualtat d'oportunitats entre els joves, oferint formació superior a persones en situació de vulnerabilitat socioeconòmica.

Gràcies a aquest suport, la Mútua General de Catalunya es converteix en Organització Impulsora Honorífica de la Fundació Impulsa, reafirmant el seu compromís amb l'educació, l'equitat d'oportunitats i la responsabilitat social corporativa. Més enllà del donatiu, aquesta col·laboració tindrà continuïtat en el temps, ja que la Mútua General de Catalunya organitzarà una visita pels joves Impulsers a un dels seus serveis de rehabilitació i medicina de l'esport, oferint als joves becats de la Fundació una experiència de proximitat amb el sector sanitari i possibles sortides professionals en aquest àmbit.

La Fundació Impulsa vol donar les gràcies a Mútua General de Catalunya, i a tots els centres educatius que han seleccionat la nostra Fundació com a entitat a on destinar aquests recursos. El finançament de la Fundació Impulsa prové principalment d'empreses que gràcies a una voluntat de contribuir en el futur dels joves, fan una donació econòmica a la nostra entitat. Una aportació que és imprescindible per la sostenibilitat del projecte Impulsa i que, des d'aquí, es fa una crida a que més empreses s'hi sumin.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: FUNDACIO IMPULSA  
També et pot interessar:
ACTUALITAT
Campanya "No busquem superherois, busquem persones amb súperpoders"
ACTUALITAT
El Festival Gastronòmic Solidari per la Fundació Impulsa recapta 22.230 euros
ACTUALITAT
La Fundació Impulsa rep el Premi #FPCAT 2024

MOIANÈS
Arrenca el curs 2025–2026 a la Fundació Impulsa amb la presentació de 7 noves parelles de mentoria
ACTUALITAT
La Fundació Impulsa inicia el curs 2025 – 2026 becant a més de 360 joves
ACTUALITAT
16 joves del Bages han estat becats per la Fundació Impulsa
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El cartell de l'ExpoBages
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll
El CN Manresa Fibracat assegura la tercera plaça a falta d'una jornada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]