Dijous 24 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Isa Martínez torna a guanyar el Concurs de postals de Nadal de Solsona
La seva proposta, escollida per artistes de Mira l’Art, és una il·lustració feta a mà d’una bola de neu amb la catedral.
Isa Martínez torna a guanyar el Concurs de postals de Nadal de Solsona.

SOLSONÈS / Redacció/Sergi Vázquez  
10/12/2025 14:21
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe
Una de les estampes hivernals que més identifiquen Solsona és el complex catedralici nevat. Si s’hi afegeix un majestuós arbre nadalenc de la plaça i s’emmarca tot dins d’una bola de neu de vidre sostinguda per les mans d’un infant, dona com a resultat una imatge que pot esdevenir icònica. És l’opció firmada per la solsonina Isa Martínez Escribano, guanyadora per segon any consecutiu del Concurs de postals de Nadal amb una il·lustració feta a mà amb llapis de colors.

El seu dibuix ha estat escollit pel jurat, integrat per artistes de Mira l’Art, entre les setze propostes presentades al concurs convocat per la regidoria de Cultura. A partir d’aquesta setmana arribarà a totes les llars de la ciutat amb el missatge de Nadal de l’alcaldessa, Judit Gisbert, i un poema de Yessica Dos Santos Lema, primer premi de la categoria B6 del Concurs de nadales del Consell Comarcal de l’any passat.

La il·lustració d’Isa Martínez també és la coberta de l’agenda de Nadal de Solsona, que es pot descarregar en línia aquí. Aquesta programació, fornida per entitats, institucions locals i escoles, recull una cinquantena llarga d’actes per a tots els públics, entre els quals hi ha concerts i cantades de nadales, representacions d’Els Pastorets i exposicions.

Recuperació del trenet

Enguany, com a novetat, després de tres anys, l’Ajuntament recupera el trenet de Nadal, els dies 23 i 24 de desembre. A petició de moltes famílies i amb la col·laboració de la UBIC, aquest peculiar vehicle tornarà a circular per carrers i places de la ciutat per oferir una atracció familiar més i dinamitzar els eixos comercials. Les entrades es podran adquirir per mitjà de l’aplicació mòbil Solsona 24/7 a partir del dia 18 a les nou del vespre.

D’altra banda, els dies 27 i 28 de desembre, el focus d’atenció de l’agenda nadalenca de Solsona es desplaçarà a la plaça de l’U d’Octubre i la sala polivalent. Són els dies escollits pels patges reials per recollir les cartes dels infants de la ciutat. Com cada any, instal·laran el seu campament en aquest indret, on també es faran activitats i s’hi representarà l’espectacle musical Patjades, a càrrec de L’Altreatre, d’entrada lliure i sense reserva.  



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SOLSONA   NADAL 2025-26 
També et pot interessar:
SOLSONÈS
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
SOLSONÈS
Solsona eleva a 20.000 euros anuals l’aportació directa al Carnaval
SOLSONÈS
Dues places per projectes de dinamització comercial i de suport

SOLSONÈS
Més d’una vintena d’activitats aquest curs per a la gent gran
SOLSONÈS
Gaëtan Bloom i David Stone encapçalen el cartell del quart Festival de Màgia de prop de Solsona
SOLSONÈS
Els Mossos d’Esquadra i la Policia Local de Solsona actuen coordinadament davant d’incidents difosos
Tot veremant
L'Escola Paidos celebra el 55è aniversari amb una jornada per reconnectar la comunitat educativa
L'Any Magí Fàbrega acaba amb una xerrada
Castellbell i el Vilar gairebé quadruplica l’índex de reciclatge
Jordi Basté obre la temporada del cicle Pessics de Vida de Manresa
Afectacions al trànsit amb motiu de la Fira de Setembre i del Vehicle d'Ocasió 2026
Oriol Montanyà i Jordi Torrent sobre la gestió d’organitzacions i la inestabilitat
El Bages presenta la seva oferta cicloturística al Sea Otter Europe


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]