Dilluns 21 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Temes de la darrera sessió ordinària del Ple Municipal
El Ple Municipal va tractar els següents temes en la seva darrera sessió ordinària, que va tenir lloc el passat dimarts 23 de desembre.
Temes de la darrera sessió ordinària del Ple Municipal.

SÚRIA / Redacció/Sergi Vázquez  
02/01/2026 22:11
Un ramat de cabres circulant al centre de Manresa
Els alcaldes de Sant Fruitós i de Sant Vicenç preocupats per la inseguretat a Manresa
El Passeig Pere III va acollir la Fira d'Artistes i Artesans
Els casals infantils del CAE i la Xarranca tanquen l'estiu
Aprovació inicial per 7 vots a favor (PSC), 4 vots en contra (ERC i JxS) i 2 abstencions (FP i GIIS) de l’expedient sobre el pressupost general i la plantilla de personal de l’Ajuntament per a l’exercici 2026. Aprovació per unanimitat de l’expedient sobre l’increment retributiu del personal al servei de l’Ajuntament de Súria per a l’exercici 2025. Aprovació per 8 vots a favor (PSC i FP) i 5 vots en contra (ERC, JxS i GIIS) d’expedient sobre omissió de la Funció Interventora. Aprovació definitiva per 7 vots a favor (PSC), 4 vots en contra (ERC i JxS) i 2 abstencions (FP i GIIS) de l’ordenança municipal reguladora de la taxa per a la prestació del servei de gestió de residus municipals per a l’exercici 2026 i següents.

Aprovació per 12 vots a favor (PSC, ERC, JxS i GIIS) i 1 abstenció (FP) d’un expedient sobre actuacions urbanístiques. Aprovació per 9 vots a favor (PSC, JxS i GIIS) i 4 abstencions (ERC i FP) d’un expedient sobre el compte de gestió tributària de l’Organisme de Gestió Tributària (ORGT) de la Diputació de Barcelona. Aprovació per unanimitat d’un expedient sobre l’increment retributiu del personal al servei de l’Ajuntament de Súria per a l’exercici 2026. Aprovació per unanimitat d’un expedient sobre actualització de les retribucions dels càrrecs electes i de les indemnitzacions per assistència als òrgans col·legiats.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: SÚRIA   BAGES   PLE 
També et pot interessar:
BAGES
El Bages registra la millor valoració turística online des del 2020, amb un 9,06 sobre 10
ST. FRUITÓS
La Policia Local intensifica el control dels patinets elèctrics
BAGES
Castellbell i el Vilar aprofitarà les 540 butaques del Teatre Kursaal

BAGES
Castellbell i el Vilar tanca la temporada d’estiu de les piscines municipals
ST. FRUITÓS
L’Ajuntament millora el clavegueram del polígon Sant Isidre per augmentar la capacitat hidràulica
POLÍTICA
ERC Bages reivindica les 18 noves expedicions a la línia Manresa-UAB
El Raïm: temps de verema
El Passeig Pere III va acollir la Fira d'Artistes i Artesans
Manresa celebra l'acte central de la Setmana Europea de la Mobilitat
Un ramat de cabres circulant al centre de Manresa
Dincat valora positivament la reforma de les lleis de Dependència i Discapacitat
Obres de connexió de fibra òptica a l'entorn de l'Uniplant Garden i la Muralla del Carme
El Bages registra la millor valoració turística online des del 2020, amb un 9,06 sobre 10
La Catalunya Central se suma al Dia Mundial de la Seguretat dels Pacients


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]