Dijous 17 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Docents d’UManresa poden optar per segon any a la convocatòria del Programa PIRE
El campus Manresa de la Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC) s’ha incorporat, per segon any consecutiu, al Programa PIRE, la convocatòria anual d’ajuts de caràcter intern per a Projectes d’Innovació i Recerca Educativa en l’àmbit de les titulacions oficials de grau i màster universitari.
Docents d’UManresa poden optar per segon any a la convocatòria del Programa PIRE. Foto: UManresa

UMANRESA / Redacció/ Sergi Vázquez  
10/03/2026 16:46
L'Ecoviure es prepara per a una nova edició al centre de Manresa
David Casellas, degà del Col·legi d'Advocats de Manresa, assumeix la coordinació del nou grau en Dret
Més d’una vintena d’activitats aquest curs per a la gent gran
Convocatòria de beques per a joves esportistes
L’objectiu d’aquesta convocatòria és promoure el desenvolupament de projectes que incentivin una millora continuada de la docència universitària. Hi poden optar docents del campus Manresa que tinguin assignada docència de grau i màster universitari durant el curs 2025-2026. La convocatòria té una dotació de 2.000 euros. Els projectes presentats han de tenir un caràcter aplicat i estar clarament orientats a la millora de l’aprenentatge de l’estudiantat.  La gestió de la convocatòria va a càrrec de la Unitat d’Innovació Docent. La presentació de sol·licituds es pot fer fins al 20 d’abril. 

Primer projecte sobre metodologies actives a Ciències Bàsiques

Aquesta serà la segona vegada que docents d’UManresa poden optar al programa. En l’anterior convocatòria, la docent de la Facultat de Ciències de la Salut, Laia Lladó, va obtenir finançament per al projecte “Valoració de la implementació de metodologies d’aprenentatge actiu en assignatures de Ciències Bàsiques en graus de Ciències de la Salut”. Liderat per Lladó, aquest projecte és participat per un equip investigador configurat per nou docents i té com a objectiu avaluar l’eficàcia de tècniques com la simulació clínica, el Thinking-Based Learning (TBL) i l’escriptura científica a les assignatures de Fisiologia i Histologia Humana dels graus de Fisioteràpia i Podologia de la Facultat de Ciències de la Salut de Manresa.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: UMANRESA   PROGRAMA PIRE 
També et pot interessar:
ACTUALITAT
David Casellas, degà del Col·legi d'Advocats de Manresa, assumeix la coordinació del nou grau en Dret
ACTUALITAT
Excel·lent cum laude per a la tesi doctoral d'Oriol Massegú
ACTUALITAT
La Clínica Odontològica Universitària rep els primers 46 estudiants

ACTUALITAT
Seleccionat al PIRE 2026 un projecte d’Olga Borao
ACTUALITAT
La consellera de Recerca i Universitats inaugura oficialment la Clínica Odontològica Universitària
LA FOTO DEL DIA
Fotografia de la nova clínica odontològica de la UManresa
Les obres van avançant al carrer Guimerà
Gaëtan Bloom i David Stone encapçalen el cartell del quart Festival de Màgia de prop de Solsona
El Casino acull una exposició sobre el gènere del nu del taller del Cercle Artístic de Manresa
El Museu del Barroc de Catalunya desxifra la constant barroca de la creació contemporània
Castellbell i el Vilar tanca la temporada d’estiu de les piscines municipals
L'Hospital de Berga organitza una jornada oberta a la ciutadania sobre com prevenir les caigudes
L'Ecoviure es prepara per a una nova edició al centre de Manresa
David Casellas, degà del Col·legi d'Advocats de Manresa, assumeix la coordinació del nou grau en Dret


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]