Dijous 30 de abril de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El teatre Conservatori acollirà diumenge ‘Matres’
Un espectacle de la Cia. Campi, recomanat a partir de 8 anys, amb titelles, màscares i teatre físic.
El teatre Conservatori acollirà diumenge ‘Matres’.

CULTURA / Redacció/Jordi Preñanosa  
30/04/2026 09:46
Manresa estrenarà aquest juliol el nou festival 'Camins'
La presentació pública de les actuacions del Pla de Barris genera expectació a L'Anònima
L’ICS i Althaia impulsen una formació pràctica sobre l’aparell locomotor
'Roques i baumes viscudes'
Aquest diumenge, 3 de maig a les 18 h, la Cia. Campi portarà al teatre Conservatori ‘Matres’, una proposta teatral que tracta la infància, la maternitat i la mort amb naturalitat i humor. El muntatge, amb titelles, màscares i teatre físic, està recomanat a partir de 8 anys i es podrà veure en el marc del Dia de la Mare.

Un nen creix en un petit poble envoltat d’ocells, de flors de camamilla i de tres dones, tres generacions: la mare, la tieta i l’àvia. Les tres mares del Jordi, el nen. Quatre intèrprets al servei d’una història que tracta de la maternitat, la malaltia i la mort, però sobretot de la vida Un homenatge emotiu a tres dones de tres generacions i a les moltes maneres que hi ha d’estimar i cuidar. Una història intergeneracional d’amor, aventures, superació i espardenyes voladores, ideal per gaudir amb la família.

‘Matres’ ha estat premiat amb el Premi del Públic de la Mostra d’Igualada, als Premis FETEN a la millor autoria i als Premis de la Crítica de les Arts Escèniques de Catalunya com a millor espectacle familiar. Les entrades per veure ‘Matres’ tenen un preu de 12€ (10€ per a majors de 65, Carnet Galliner i 6€ per a menors de 30 anys) i es poden comprar a les taquilles del Kursaal, per internet www.kursaal.cat i una hora abans de la funció a la taquilla del teatre Conservatori.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: CONSERVATORI   CULTURA 
També et pot interessar:
CULTURA
L’òpera ‘La traviata’ de Verdi arriba aquest divendres Kursaal
CULTURA
Prop de 600 alumnes de 3r i 4t d’ESO pujaran aquesta setmana a l’escenari del Kursaal
CULTURA
Dafnis Balduz protagonitzarà dijous a la Sala Petita del Kursaal el monòleg ‘Qui va matar el meu pare’

CULTURA
La programació familiar d’Imagina’t portarà al teatre Conservatori l’espectacle musical ‘NopNala’
MÚSICA
L’Arannà actuarà demà a la Sala Petita del Kursaal dins del Cicle d’Arrel
CULTURA
Albert Pla i en Peyu tornen aquest divendres al Kursaal amb la comèdia ‘Hamlet’
Colors vius al carrer del Born
Dispositiu especial de trànsit amb motiu del pont de l'1 de maig
El Cineclub Manresa dedica la primavera a Béla Tarr i al millor cinema independent i documental
Manresa estrenarà aquest juliol el nou festival 'Camins'
La presentació pública de les actuacions del Pla de Barris genera expectació a L'Anònima
L’ICS i Althaia impulsen una formació pràctica sobre l’aparell locomotor
'Roques i baumes viscudes'
Protecció Civil demana prudència dijous a la tarda per la pluja prevista a la Catalunya Central


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]