Dijous 07 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Laura Oliva, la candidata més ben situada del Bages a les llistes d’En Comú Podem
El Consell Nacional de Catalunya en Comú i el Consell Ciutadà Autonòmic de Podem Catalunya, han ratificat respectivament la confluència per anar conjuntament a les pròximes eleccions del Parlament de Catalunya, sota les sigles En Comú Podem.
Laura Oliva, la candidata més ben situada del Bages a les llistes d’En Comú Podem.

POLÍTICA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
05/01/2021 10:26
Art, música i patrimoni centren els actes del Dia dels Museus a Manresa
Xerrada amb experts reconeguts per explorar la situació actual a l'Iran
El CAE consolida el creixement de l’àrea de Joves
‘L’Art de Viure’ d’AMPANS exposa les obres del ‘Premi de pintura Paco Aguilera’
A Oliva, que és la coordinadora de Confluència Jove a la Catalunya Central – joventuts d’En Comú Podem- i membre de Manresa En Comú, l’acompanyen a la llista, els bagencs Josep Joan Roda, regidor de Navarcles, el sindicalista Paco Pareja, i l’ex-regidor d’En Comú Podem Santpedor, Jesús Puig. La Catalunya Central, es troba molt ben representada a la candidatura d’Albiach ja que repeteix en el número 7 , el que ha estat portaveu d’Educació, agricultura i interior en l’anterior legislatura, Marc Parés, de Vic i s’hi sumen Montse Clapers, de Moià, activista del moviment ecologista, i l’activista veïnal de Manlleu, Miguel Sánchez. Marcel Colell, pagès jubilat, de Pinós (Solsonès) també és a les llistes, en aquest cas per la demarcació de Lleida. La candidatura liderada per Jéssica Albiach, anirà acompanyada per Rosa Lluch, a Girona, Jaume Moya a Lleida i Jordi Jordan per Tarragona.

També l’acompanyaran per Barcelona noves incorporacions com Joan Carles Gallego, economista i exsecretari general de CCOO a Catalunya, i l’activista feminista i antiracista Jéssica González. També repetirà el portaveu de Podem Catalunya, Lucas Ferro. La llista està formada per un 25% de menors de 30 anys i compta amb una gran representació de professionals i activistes en defensa de la sanitat pública així com activistes LGTBI. També, com s’observa en el cas de la Catalunya Central, és una llista netament municipalista amb representació de tots els àmbits territorials.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: ELECCIONS 14F21   PROCES POLÍTIC   COMU PODEM 
També et pot interessar:
POLÍTICA
En Comú Podem reparteix el diari “Protegim”
POLÍTICA
En Comú Podem, ha registrat una proposta de resolució al Parlament
POLÍTICA
El Parlament s’ha de constituir a tot estirar el 12 de març

POLÍTICA
L’independentisme suma majoria en aquestes eleccions
CARDONA
Esquerra Republicana guanya les eleccions catalanes a Cardona
MANRESA
La jornada electoral del 14F en imatges
Vistes des de les arcades de l'Ajuntament de Manresa
Detenen quatre persones al Bages especialitzades en furts per distracció
Alan, el musical’ de Mar Puig i Mateu Peramiquel es podrà veure dissabte a la Sala Gran del Kursaal
Castellbell i el Vilar planteja ubicar la futura biblioteca municipal a l’actual espai de la deixalleria
La programació familiar d’Imagina’t portarà aquest dissabte al teatre Conservatori
Manresa referma el seu compromís contra l'LGTBI-fòbia amb un mes de maig ple d'actes reivindicatius
Art, música i patrimoni centren els actes del Dia dels Museus a Manresa
Xerrada amb experts reconeguts per explorar la situació actual a l'Iran


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]