Divendres 07 de agost de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El Servei Català de la Salut i Althaia acorden una solució per a la prestació d’IVE a Manresa
El Servei Català de la Salut (CatSalut), com a administració competent en la planificació dels serveis de salut, ha liderat el treball conjuntament amb la Fundació Althaia, el patronat del qual és presidit per l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, per aproximar el dret a la prestació sanitària de la interrupció voluntària de l’embaràs (IVE) quirúrgica a Manresa, seguint els supòsits i requisits que determina la llei vigent.
El Servei Català de la Salut i Althaia acorden una solució per a la prestació d’IVE a Manresa. Foto: Jordi Preñanosa

SANITAT / Redaccio/ Sergi Vazquez  
29/10/2021 14:11
Augmenta la probabilitat i extensió dels avisos per intensitat de pluja aquesta tarda i vespre
Mossos d'Esquadra i Guàrdia Civil detenen tres persones i n'investiguen una altra per sabotejar una via fèrria al Bages
Viladordis es prepara per una nova Festa Major
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
Fruit d’aquest treball, s’ha acordat que la Fundació Althaia, Xarxa Assistencial Universitària de Manresa, facilitarà l’espai adequat per realitzar les IVE quirúrgiques a la capital del Bages. Per la seva banda, el CatSalut s’encarregarà de designar l’equip assistencial que durà a termes les intervencions.

Això permetrà donar resposta al Bages a la petició d’interrupcions voluntàries d’embaràs quirúrgiques, posant la dona al centre de l’atenció mèdica i oferint un servei acurat, professionalitzat, de qualitat i pròxim. Actualment, a la Regió Sanitària Catalunya Central es poden fer IVE farmacològiques a tot el territori fins a la setmana 9. També hi ha la possibilitat de fer IVE quirúrgiques a l’Hospital de Vic. Amb aquest acord, Manresa se sumarà a l’oferta d’aquesta prestació.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: PRESTACIÓ IVE   ICS   ALTHAIA 
També et pot interessar:
SANITAT
Un estudi evidencia el paper clau dels treballadors i les treballadores socials
SANITAT
La Unitat d’Addiccions Comportamentals d'Althaia compleix 20 anys
SANITAT
L’Hospital Sant Joan de Déu estrena un nou accés a l’Àrea de Radiologia

ACTUALITAT
Althaia i el Parc de la Séquia impulsen un projecte d’horticultura
ACTUALITAT
El Centre Residencial La Llum celebra el 24è aniversari
SANITAT
L’artteràpia com a aliada en la salut emocional de persones amb càncer
Sant Vicenç de Castellet inicia les obres de la nova comissaria de la Policia Local
Viladordis es prepara per una nova Festa Major
Mossos d'Esquadra i Guàrdia Civil detenen tres persones i n'investiguen una altra per sabotejar una via fèrria al Bages
Augmenta la probabilitat i extensió dels avisos per intensitat de pluja aquesta tarda i vespre
Camerata Granados porta ‘Una nit a l’òpera’ al 45è Cicle de concerts d’estiu de Solsona
En marxa les tasques de manteniment de la pista del Pavelló d'Esports Municipal de Sant Fruitós
Un estudi evidencia el paper clau dels treballadors i les treballadores socials
Mercat Gourmand a Bagà i Gósol


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]