Divendres 31 de octubre de 2025
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Candela López referma el compromís de la DIBA per invertir en polítiques de sostenibilitat ambiental
La vicepresidenta de la Diputació ha participat en la inauguració de la 24a edició de la Fira Ecoviure a Manresa. Acompanyada per l’alcalde Marc Aloy i la resta d’autoritats ha participat en un debat sobre sostenibilitat i medi ambient amb joves de la ciutat.
Candela López referma el compromís de la DIBA per invertir en polítiques de sostenibilitat ambiental.

POLÍTICA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
23/10/2023 20:35
Distribució dels codis per localitzar masies i edificacions aïllades de forma ràpida en cas d'emergència
S'obre el termini de presentació de sol·licituds per ser monitor/a del Campi qui Jugui
Elisenda Pascual parlarà a Solsona sobre la sexualitat infantil
Gamma present a la Fira Borsa de Treball organitzada per UManresa
En l’acte d’inauguració de la Fira Ecoviure, que s'ha celebrat durant tot el cap de setmana a Manresa, Candela López Tagliafico ha afirmat davant els mitjans de comunicació que “la Diputació de Barcelona està fermament compromesa en estendre les polítiques d’acció climàtica i transició ecològica en tota la demarcació i de manera molt especial a la Catalunya Central, a la comarca del Bages i a Manresa com a capital comarcal”. Enguany la Diputació ha invertit 15.000 € en l’organització de la Fira Ecoviure.

La vicepresidenta de la Diputació i coordinadora nacional de Catalunya En Comú ha afegit que “una bona mostra de la voluntat d’aquest govern per apostar per les polítiques de sostenibilitat ambiental és el milió i mig d’euros destinats a Manresa per finançar tres projectes del programa Renovables 2030”. Concretament, Candela López Tagliafico es referia a les dues instal·lacions de plaques fotovoltaiques de les piscines Manel Estiarte i als edificis municipals de Bufalvent; i una xarxa de calor, amb biomassa, a la zona esportiva del Congost.

En el debat mantingut amb alumnes de l’Institut Lluís de Peguera de Manresa, FEDAC Manresa i l'Institut Escola Pompeu Fabra del Pont de Vilomara i Rocafort i SINS Cardener de Sant Joan de Vilatorrada, els joves han deixat clara la seva implicació en la lluita contra l’emergència climàtica amb propostes per millorar la recollida de residus, l’eficiència energètica de les llars o la qualitat de l’aire amb l’impuls de la bicicleta, el bus a peu o el transport públic. Trobada amb regidors i militància Han acompanyat a la Vicepresidenta, el conseller comarcal dels Comuns, Josep Joan Roda i el regidor de Medi ambient i Acció climàtica de Sant Joan de Vilatorrada, Toni Dorado, així com del diputat d’En Comú Podem al Parlament, Enric Bárcena. En acabar, els actes institucionals, López ha mantingut una trobada amb militants d’En Comú Podem de Manresa i el Bages.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA EN COMÚ   POLÍTICA 
També et pot interessar:
POLÍTICA
Els Comuns demanen als clubs catalans de bàsquet que no disputin els partits amb equips israelians
POLÍTICA
Els Comuns insten al Govern excloure l’Estat d’Israel d’esdeveniments culturals i esportius
POLÍTICA
Manresa En Comú demana a l'Ajuntament que es posicioni al costat dels grups d'animació del Baxi

POLÍTICA
Els Comuns exigeixen al Govern la construcció de la residència de gent gran al barri del Xup
POLÍTICA
Els Comuns aconsegueixen inversions claus en mobilitat sostenible per Manresa i el Bages
POLÍTICA
Suport al transport en els estudis postobligatoris
Exposició Paco Candel i els altres a la Biblioteca de l'Ateneu les Bases
Manresa Il·lumina, premiada als Premis BBVA a la Sostenibilitat 2025
La DO Pla de Bages celebra 30 anys: una festa que uneix patrimoni, vi i gastronomia
Aquesta Castanyada dona 0,0
Distribució dels codis per localitzar masies i edificacions aïllades de forma ràpida en cas d'emergència
S'obre el termini de presentació de sol·licituds per ser monitor/a del Campi qui Jugui
Elisenda Pascual parlarà a Solsona sobre la sexualitat infantil
El BAXI Manresa busca la segona a la lliga davant el Bilbao i amb factor Congost


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]