Dijous 01 de octubre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Els Comuns s’interessen pels projectes del Clam
El diputat del Congrés de Comuns-SUMAR, Eloi Badia, i la coordinadora dels Comuns a Manresa, Laura Massana, han mantingut una reunió amb el president de l'entitat organitzadora del Festival Clam (Festival Internacional de Cinema Social de Catalunya), Ramon Serra, i l’expresident, Jesús Fernández.
Els Comuns s’interessen pels projectes del Clam.

POLÍTICA / Redacció/ Sergi Vázquez  
15/05/2026 21:45
El Kids&Us planta cara a Salònica
Manresa obre les inscripcions per participar a la Cavalcada de Reis 2027
El Servei Territorial de Cirurgia d’Althaia consolida el model de treball
Tres places per a Tresoreria, equipaments culturals i Escola de Música
La trobada ha arribat fruit de l’interès dels Comuns per conèixer, de primera mà, els futurs projectes que empeny la direcció del Festival, amb la voluntat de traslladar-les al Ministeri de Cultura, en mans d’Ernest Urtasun de ComunsSumar. Serra i Fernández han explicat al diputat que el Festival Clam és l’únic de Catalunya que té el reconeixement de la “Human Rhigts Film Network”, que promou els valors de la solidaritat i els drets humans i que, “més enllà del vessant artístic, s’impliquen entitats i professionals per generar espais de debat i reflexió al voltant de les projeccions”, com, per exemple, els instituts que porten els alumnes a les projeccions o les més de 50 persones voluntàries que el fan possible, tot i la “necessària professionalització dels darrers anys”.

En aquest sentit, han fet saber al diputat que cada vegada reben més suport de les institucions catalanes, però que històricament “ha estat difícil accedir als ajuts del Ministeri” i que el Festival Bagenc “està a l’altura d’altres que sí que reben aquest suport, en forma de subvencions”. Per la seva banda, el diputat dels Comuns, s’ha compromès a “buscar les sinergies i complicitats” al Congrés i al Ministeri per fer efectiu el suport al Festival.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: COMUNS   POLITICA 
També et pot interessar:
POLÍTICA
Per què els semidirectes a Manresa fins el 2040?
POLÍTICA
Els Comuns han arribat a un acord amb el Govern de la Generalitat per als pressupostos de 2026
POLÍTICA
Els Comuns exigeixen el servei d’urgències 24 hores per Ictus a Manresa

POLÍTICA
Ernest Urtasun crida a Junts “per decidir si vol ser útil a Catalunya o a PP i VOX”
POLÍTICA
Els Comuns demanen als clubs catalans de bàsquet que no disputin els partits amb equips israelians
POLÍTICA
Els Comuns insten al Govern excloure l’Estat d’Israel d’esdeveniments culturals i esportius
El Kids&Us planta cara a Salònica
El carrer Guimerà moll de la pluja
Una trentena d’empreses participen en el tercer esmorzar empresarial de l’any
L'Ajuntament explicarà les ajudes del Pla de Barris per rehabilitar habitatges
La Festa de les Persones Grans de dissabte es trasllada a l'Anònima
Manresa homenatja l'artista Ferran Costa Duran amb una exposició participativa
Manresa obre les inscripcions per participar a la Cavalcada de Reis 2027
El Servei Territorial de Cirurgia d’Althaia consolida el model de treball


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]