Dilluns 11 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Entra en servei el nou traçat de la B-431 entre Calders i Artés
El Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica ha eixamplat i millorat la carretera per afavorir la seguretat i la comoditat en la conducció.
Entra en servei el nou traçat de la B-431 entre Calders i Artés.

ACTUALITAT / Redacció/Sergi Vàzquez   
12/11/2024 08:48
El BAXI Manresa cedeix massa i acaba perdent a Andorra
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica ha posat en servei el nou traçat de la carretera B-431 entre Artés i Calders aquest dilluns al vespre, en el marc de les obres d'eixamplament i millora que hi està executant i que estan en la seva recta final. Els treballs, que compten amb un pressupost de 4,9 MEUR, quedaran completats abans de final d'any.

La Generalitat va iniciar el març passat les obres de condicionament d'un tram total de 2,2 quilòmetres de longitud de la B-431. La calçada s'ha eixamplat dels 5,5 - 6 metres d'amplada que tenia fins assolir els 9 metres, amb dos carrils de circulació de 3,5 metres d'amplada cadascun i dos vorals d'1 metre cadascun.

A més de l'ampliació de la calçada, s'han suavitzat els revolts més tancats amb petites variants de traçat i s'ha actuat en la connexió amb camins agrícoles. Així, a més de millorar la seguretat i les condicions en la conducció, es reduirà el recorregut i el temps de desplaçament entre Artés i Calders i la connexió amb l'Eix Transversal.

Un cop concloses les tasques sobre el traçat, que han comportat en els últims mesos el tancament de la carretera al trànsit, els vehicles ja poden circular per la nova calçada. Les últimes tasques per a completar l'obra seran l'estesa de les últimes capes del paviment i l'adequació de la senyalització vertical i horitzontal.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: B-431   CALDERS   ARTÉS 
També et pot interessar:
BAGES
Artés homenatja sis veïns deportats als camps de concentració nazis
BAGES
Artés impulsa el Projecte Stolpersteine per homenatjar les víctimes del règim nazi
BAGES
Del 23 al 27 de març, l’Escola Municipal de Música d’Artés celebrarà la Setmana Fantàstica

BAGES
L’Equip d’Atenció Primària Artés celebra 25 anys de servei
BAGES
Funció de l'espectacle CLIC! de la Cia. Jordi del Río d'aquest proper cap de setmana a Artés
BAGES
Els cossos de seguretat es reuneixen a Artés en la Junta Local de Seguretat
Tirades socials de pistola i carrabina al Club Tir Precisió Manresa
Campionat d'Espanya d'atletisme sub16 per sel.leccions autonòmiques
El barri del Passeig i Rodalies serà el protagonista del pròxim Alcalde als Barris
Solsona homenatja la gent gran amb una vintena d’activitats
Millores a la piscina municipal de Calaf per a la temporada d'estiu
El cartell de l'ExpoBages
Sousa, subcampió d'Espanya sub23 en 10000mll
El CN Manresa Fibracat assegura la tercera plaça a falta d'una jornada


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]