Dijous 17 de setembre de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Els comuns del Bages donen a conèixer èxits de la reforma laboral
Activistes i militants del Bages han repartit a l'estació de RENFE el diari “Anem per feina”.
Els comuns del Bages donen a conèixer èxits de la reforma laboral.

POLÍTICA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
19/03/2022 12:29
L'Ecoviure es prepara per a una nova edició al centre de Manresa
David Casellas, degà del Col·legi d'Advocats de Manresa, assumeix la coordinació del nou grau en Dret
Més d’una vintena d’activitats aquest curs per a la gent gran
Convocatòria de beques per a joves esportistes
 Ha tingut lloc, arreu del territori català, una acció comunicativa sota el nom “#AnemPerFeina”, on s’han repartit més de 70.000 exemplars en diverses estacions de trens i metro de tota Catalunya. Aquesta acció neix amb la voluntat de donar a conèixer els èxits de l’escut social impulsats per l’espai. Un escut que no només ha permès sobrepassar moltes de les amenaces de la pandèmia, sinó que ha permès fer-ho mentre es modernitza i millora el mercat de treball i les condicions de vida de les grans majories socials.

A diferència de la crisi del 2008, quan el govern de Rajoy va respondre amb retallades, ara s’ha respost amb el desplegament d’un escut social per protegir a la gent de totes les derivades socials i econòmiques de la covid. Ara, una altra situació excepcional torna a alterar les vides de tots i totes i les conseqüències econòmiques són imprevisibles si no s’actua igual que s’ha fet durant aquests dos anys: protegint a la gent i estimulant l’economia des de la participació pública.

Polítiques com els ERTE’s que van protegir a més d’1’2 M de catalans i catalanes i que a més s’han demostrat bons per a l’economia. Una nova reforma laboral que és un canvi de paradigma en les relacions laborals després de l’herència de precarietat i temporalitat que havia deixat el PP o la pujada del Salari Mínim en un 30 %, perquè ningú es quedi enrere.

Amb l’edició d’aquest diari, peça central de la campanya #AnemPerFeina, queda recollit i demostrat que l’escut social ha estat de gran utilitat. Un rotatiu que recull les principals accions per combatre la precarietat laboral o les últimes fites aconseguides referent a les pensions, així com una entrevista a la vicepresidenta i ministra de treball, Yolanda Díaz. L’acció, que ha tingut lloc a diverses ciutats de les quatre províncies com Tortosa, Girona, Lleida, Manresa, Mollet o Cornellà, ha comptat amb la participació de diputats del Congrés dels Diputats com Jaume Asens, Aina Vidal o Laura López així com diputats del Parlament de Catalunya com David Cid, Jess González o Jordi Jordan.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA EN COMÚ   POLÍTICA 
També et pot interessar:
POLÍTICA
Per què els semidirectes a Manresa fins el 2040?
POLÍTICA
Els Comuns s’interessen pels projectes del Clam
POLÍTICA
Els Comuns han arribat a un acord amb el Govern de la Generalitat per als pressupostos de 2026

POLÍTICA
Els Comuns exigeixen el servei d’urgències 24 hores per Ictus a Manresa
POLÍTICA
Ernest Urtasun crida a Junts “per decidir si vol ser útil a Catalunya o a PP i VOX”
POLÍTICA
Els Comuns demanen als clubs catalans de bàsquet que no disputin els partits amb equips israelians
Les obres van avançant al carrer Guimerà
El Casino acull una exposició sobre el gènere del nu del taller del Cercle Artístic de Manresa
El Museu del Barroc de Catalunya desxifra la constant barroca de la creació contemporània
Castellbell i el Vilar tanca la temporada d’estiu de les piscines municipals
L'Hospital de Berga organitza una jornada oberta a la ciutadania sobre com prevenir les caigudes
L'Ecoviure es prepara per a una nova edició al centre de Manresa
David Casellas, degà del Col·legi d'Advocats de Manresa, assumeix la coordinació del nou grau en Dret
Més d’una vintena d’activitats aquest curs per a la gent gran


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]