Divendres 08 de maig de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

Ana Querol serà la candidata a l’alcaldia de Manresa per En Comú Podem
Querol ha estat triada cap de llista en una assemblea conjunta de Manresa En Comú i Podem Manresa on també s’ha escollit a Pol Molina de Podem, com a número 2.
Ana Querol. Foto: Manresa en Comu

POLÍTICA / Redacció/Sergi Vàzquez   
14/09/2022 08:39
Art, música i patrimoni centren els actes del Dia dels Museus a Manresa
Xerrada amb experts reconeguts per explorar la situació actual a l'Iran
El CAE consolida el creixement de l’àrea de Joves
‘L’Art de Viure’ d’AMPANS exposa les obres del ‘Premi de pintura Paco Aguilera’
El  projecte per Manresa, diu Querol, posarà el focus en la necessitat de "fer política útil“. Per a la cap de llista, “això es tradueix en propostes per millorar les condicions de vida per als nostres veïns i veïnes especialment de les classes treballadores i populars", i afegeix, “sobretot en aquests moments, quan s’albiren temps complexos”, fent referència a l’emergència climàtica, la crisi energètica i les conseqüències econòmiques de la guerra a Ucraïna. Així, continua Querol, en aquest context, “ens emplacem a treballar per fer de Manresa una ciutat més verda, forta i resilient, on la ciutadania se senti protegida, que no deixi ningú enrere, per encarar el futur amb esperança i optimisme”.

Per Pol Molina, la coalició “té la millor candidata“ tot recordant que des del 2019, Querol, sense ser al consistori, ha estat treballant i fent propostes, “algunes tan rellevants com la recuperació del tren tramvia per Manresa i comarca, la proposta de rehabilitació de Les Escodines i el nucli històric, aprovades ambdues pel Parlament, o la proposta del Consell de Prevenció i seguretat” . Ara, afegeix Molina, “continuarem treballant plegades en l’elaboració del programa i en el procés d’escolta dels veïns i veïnes, entitats i associacions per seguir sumant més persones al projecte i arribar amb més força a les eleccions del mes de maig”. La resta de noms que conformaran la candidatura seran escollits més endavant, en una nova assemblea conjunta.



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: MANRESA EN COMÚ   POLÍTICA   MUNICIPALS 23 
També et pot interessar:
POLÍTICA
Els Comuns exigeixen el servei d’urgències 24 hores per Ictus a Manresa
POLÍTICA
Ernest Urtasun crida a Junts “per decidir si vol ser útil a Catalunya o a PP i VOX”
POLÍTICA
Els Comuns demanen als clubs catalans de bàsquet que no disputin els partits amb equips israelians

POLÍTICA
Els Comuns insten al Govern excloure l’Estat d’Israel d’esdeveniments culturals i esportius
POLÍTICA
Manresa En Comú demana a l'Ajuntament que es posicioni al costat dels grups d'animació del Baxi
POLÍTICA
Els Comuns exigeixen al Govern la construcció de la residència de gent gran al barri del Xup
Vistes des de les arcades de l'Ajuntament de Manresa
Detenen quatre persones al Bages especialitzades en furts per distracció
Alan, el musical’ de Mar Puig i Mateu Peramiquel es podrà veure dissabte a la Sala Gran del Kursaal
Castellbell i el Vilar planteja ubicar la futura biblioteca municipal a l’actual espai de la deixalleria
La programació familiar d’Imagina’t portarà aquest dissabte al teatre Conservatori
Manresa referma el seu compromís contra l'LGTBI-fòbia amb un mes de maig ple d'actes reivindicatius
Art, música i patrimoni centren els actes del Dia dels Museus a Manresa
Xerrada amb experts reconeguts per explorar la situació actual a l'Iran


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]