Diumenge 01 de febrer de 2026
PORTADA MANRESA BAGES CATALUNYA CENTRAL ESPORTS CULTURA TENDÈNCIES
ST. JOAN ST. VICENÇ ST. FRUITÓS SANTPEDOR SALLENT NAVÀS SÚRIA NAVARCLES CARDONA MOIÀ
 
ÉS NOTÍCIA:

El número 3 de Junts, Joan Canadell visita AUSA
El candidat número 3 de la llista de Junts per Barcelona va visitar dimarts les instal·lacions de l’empresa manresana.
Joan Canadell visita AUSA.

POLÍTICA / Redaccio/ Sergi Vazquez  
05/02/2021 10:58
Manresa intercanvia experiències d'innovació urbana amb tres ciutats italianes
El monjo de Montserrat Mons. Manuel Nin i Güell és nomenat Abat de Santa Maria di Grottaferrata
L’Ajuntament arranja la teulada de l’Escola Municipal de Música
200 estudiants de secundària a la XII Copa Cangur de Matemàtiques
El Passat dimarts dia 2, dins dels actes que Junts està celebrant al Bages en aquesta campanya electoral, Joan Canadell va fer una visita a l’empresa manresana AUSA. Canadell ocupa el número 3 de la candidatura de Laura Borràs per la província de Barcelona. Canadell de 53 anys, va ser escollit President de la Cambra de comerç, Indústria i Navegació de Barcelona.

Enginyer i empresari, Canadell va visitar l’ empresa manresana AUSA i es va interessar per l’evolució i actualitat de l’empresa, sobretot en la situació actual provocada per la COVID. Durant la visita els responsables d’Ausa, van poder ensenyar les instal·lacions i els diferents processos productius i van exposar les necessitats i demandes del sector industrial en el context actual.

Ausa, amb 65 anys d’història, és una de les empreses més destacades de la comarca amb una de les projeccions nacionals i internacionals més importants en el camp de la fabricació de vehicles industrials compactes per al moviment de materials i manteniment vial, un sector on Ausa és una de les empreses més reconegudes per la seva trajectòria, ja que té una capacitat de producció més de 10.000 vehicles anuals i exporta a més de 90 països arreu del món. El 70% de la seva producció s’exporta fora de la península.

Per part de junts, a la visita que es va celebrar de les 16 a les 18 hores de la tarda de dimarts, van acompanyar a Canadell, Bàrbara Minoves (Directora Territorial de la Catalunya central Generalitat d’Empresa i Ocupació), David Saldoni (Secratari d’Organització de Junts i candidat número 19 de la llista del partit per Bacelona) i Toni Massegú (Director Territorial de la Catalunya central Generalitat de Presidència i President de Junts Bages).



 
Escriu la teva opinió
Nom:
Opinió:
Escriu el resultat de 3+2 (en xifra):

Arxivat a: JOAN CANADELL   JUNTS BAGES   ELECCIONS 14F 
També et pot interessar:
POLÍTICA
Junts Bages denuncia el greuge amb el Bages i reclama la gratuïtat immediata del peatge de la C-16
POLÍTICA
Junts Bages celebra l’anunci del desdoblament de la C-55
POLÍTICA
Junts Bages referma el seu compromís amb el desdoblament de la C-55

POLÍTICA
Junts Bages reclama un compromís ferm pel desdoblament de la C-55
POLÍTICA
David Saldoni: “El Bages necessita el lideratge de Junts al Govern de la Generalitat”
POLÍTICA
Puigdemont demana que la gent es mobilitzi “davant un PSC més allunyat que mai dels interessos
Com adaptar la llar al teletreball
Nous tallers de restauració de mobles i objectes
Ajudar els nens a pensar per ells mateixos
Solsona bonifica l’ICIO a tres obres considerades d’interès especial
El monjo de Montserrat Mons. Manuel Nin i Güell és nomenat Abat de Santa Maria di Grottaferrata
Manresa intercanvia experiències d'innovació urbana amb tres ciutats italianes
Memòria històrica del cooperativisme a través de vins emblemàtics
L’Ajuntament arranja la teulada de l’Escola Municipal de Música


 
redaccio@manresadiari.cat | Qui som| Avís Legal | Pompeu Fabra, 7-13, 08240-Manresa | Tel.: 93 872 53 53
Manresadiari.cat és un producte de:

Altres mitjans del grup:
   
 
[Web creada per Duma Interactiva ]